Wednesday, March 9, 2011

Landak



aku bela landak.

tak jinak lagi.

comel

tajam.


dan yang paling penting pemalu macam aku. pergh!


landak nie ade 2 jenis.

1.hedgehog


2. porcupine



dekat mesia ade spesies porcupine je. soo bagi aku tak comel la.. aku bela hedgehog dan rupa dye sejibik macam yang pertama.

dye pandai berak . tak berak merata plus dye sangat manja kalau dah biase dengan bau tangan kita.
:D

kalau dye malu dye jadi camni:



kalau dye pegi umrah jadi camni:

kalau dye marah jadi camni:



jadi lu jangan main-main sama gua. nanti landak gua tembak baru tahu!

ps: nama dye pak jabit. aku salahkan hantu kak limah balik rumah!

6 comments:

-hazen said...

bangang bangang bangang!

Cidak said...

bengong bengong bengong.

kasi test skit tembak hazen!!

iffahifufu said...

COMEL GILAAAAA DOE!!!!
yg tajam tajam tu tajam ke ulya?

W M Najib said...

tomei nyeww!

Nveil said...

haha, comel je kalau malu.

~Op.Muiz~ said...

macam ulya je bila dia malu.