Friday, March 5, 2010


ya allah ,berd aku da buat 2 kali da ini tag haha takpe ar tak kesah ar. en en , kawan punye pasal, lagipun aku nye desktop da tukar gambo.


1) You have to print screen wallpaper that you are using right now



simple gile en en.. haha nie nama dye modern and contemporary
2) Tell us why you like the wallpaper

actually ini masa , aku sangat rindu kat bebdak mesir, gmbar nie waktu kitorg jejalan kat alexandria, kola'ah salahuddin al ayubi. bagi aku jaulah kitorg ke sana membawa seribu satu erti. bukan sahaja aku dapat jalan2 tgk tmpt org dan menenangkan diri, tapi aku juga dapat melepaskan kerinduan ku kepada mereka.. so supaya sentiasa dalam ingatan aku pon semadikan la memori indah ini di desktop ku. haha (terharu tak dak mesir) :P

3) Tag 10 people...

sesapa la yang nak wat. tak kesah sangat pon. sebab member aku semua aku da tag waktu dulu2 hahahaha. tag sama lak tu

ps: sadis baru kuar dari bilik sebab tenet takde. bagus betol beliau, boleyh jadi tanda ketiadaan tenet, takde tenet baru nak kuar bilik. hehehehe

till we meet again.. [-_-]
Op uLyA aQaMaH BiN Op HuSaMuDiN




4 comments:

sayaBerd said...

hahaha
awak bgos la.
gmba ingt kawan2.

yg bwh sekali tu mmg sial.
saya pon xpuas ati.
asal xde tenet je kuar bilik.
ceh

SADIS said...

ish. keji betul sadis tu.

teruk!

anak sape lah, asal takde tenet je keluar bilik.Aku syak dia tengok porno sorang2 dalam bilik.

Kamu juga baik Ulya. Berd lagi la.

nd said...

x rndu dak russia...

nd said...

x rndu dak russia...