Friday, April 30, 2010

~member "baik" kau~



kadang2 kita tgk org,
kita benci
kita tak suka
kita menyampah.

org tu lalu ke, org tu tegur ke
buat bodo jer
biar jer dye syok sendiri.

bila member baik sikit ngan org tu
kita da mula kutuk
"kawan kau la tu"
"bapak baik kau ngan "dye""

amacam? betol tak?
bagi pendapat dari aku la
kalau tak suka ke ,
kalau suka ke,
semua tu kita tolak tepi.

yang penting hubungan ukhwah kita jaga
takya la kita saling membenci setakat salah yang kecik,
kalau da perangai dye macam tu nak buat camne?
kalau da memang dye ligat camtu nak buat camne?
kalau ape yang dye kata tu ade kebenarannye camne?

takpayah ingat kita nie bagus sangat,
takpayah pk kita nie hebat sangat,
takpayah rasa kita nie betol sangat.

sebab kita pon kengkadang ade salah silapnya.
yang penting, bak kata "si budak dentist"
biar org benci kita jangan kita benci org.

jom sama sama renungkan.

becoz in the end of the day its our choice kan?


hussnuzon la sikit asik suuzon jer!



till we meet again.. [-_-]
Op uLyA aQaMaH BiN Op HuSaMuDiN

ps: kes kawin kita tutup dulu ye kawan2 takya nak tanye benda yang tak pasti haha.

1 comment:

W M Najib said...

si budak dentist?
siapa la tu ye.
papepun aku sokong post ni.
cumanya, bab kahwin tu?
ana dngr banyak cerita tentang anta ni
biar betoi ulyaa?