Sunday, October 3, 2010

~cermin~


serious!

balik umah gua belek muka,
tengok cermin,
betol kan rambut sikit,

masuk toilet ,
gua amik shaver gua amik shaving cream,
pergh.. spray banyak-banyak, biar ala-ala salji di pipi.

gua tutup mata gua gores semua,
buang bauk amazon di pipi,
shave sana, shave sini,
gua make sure takde anak janggut yang terlepas kali ini.
buka paip sinki,
amik air gua bagi bersih berseri.


pandang atas tengok cermin,


MAK AII,
sumpah nak pengsan,
terkejut bai,
gua ingat brad pitt dok tandas intai gua skali....



gelapgelita: sumpah tak tipu, hensem kot aku takde jambang hahahahahahaha....

7 comments:

Nur Hidayah Baharudin said...

wahaha. shengal punye ulya.
funny siott! :D

hahakk!

khairul farhan said...

bapak poyo dowh..hahahaha

aishah_conteng_je said...

janggut kan sunnah. simpanlah.


serius akan lagi ensem

iffahifufu said...

WOAHHHH perasannya bapak!!

Op uLyA said...

to ida: hahahahaha betol lah!

to paan: skang baru kau nyesal en melepaskan aku hahaha

to aishah: erk. hahaha betol2, tapi janggut tak tertumbuh, asik asik jambang...

to iffah: hahahaha u jeles sebab brad pitt takde kat rumah u. heh!

Akhyar said...

abu lg smat!
ha3.

~Op.Muiz~ said...

ish budak ini. kalau aku komen lebeyh2 kang terasa ati la pulak.