Monday, November 9, 2009

~hilang semangat~


HARI INI BAGAIKAN HARI YANG PALING MALANG BAGI KU.

blogger-emoticon.blogspot.com

ADOYAI!!!

Asal la aku tak study awal2 kan senang nak score
blogger-emoticon.blogspot.com

aku rase exam takde la susah sangat.. nak jawab pon senang jer
tapi tuptup dapat markah tak mencapai target langsung.. rase nak bakar jer kertas exam tu.

apa aku nak buat nie weyh??

blogger-emoticon.blogspot.com
_________________________________________________________

takpe la.. aku rase baik aku takyah nak pikir balik yang dah berlalu.. betol x?
aku rase skarang nie, aku patut bangkit balik!!

blogger-emoticon.blogspot.com

aku takkan mengalah!
sekali jatuh tak akan aku terus tersungkur.. akan ku bakar kembali api keazaman itu

tapi....
aku perlukan kawan2 aku tuk ajar aku subject2 yang aku lemah..
subject ape?? herm... semua la .. hahahaha. yang penting.. korang kena tolong ek.

blogger-emoticon.blogspot.com

aduih.. ntah ape la nasib aku.. nampak gaya impian president list aku takkan
tercapai la.. inikan dean list pon tak pasti lagi.
adeyh.. takpe.. caiyok..

bagi aku ade bagusnye gak aku score stakat cukup2 makan jer.. kalao tak
hmph.. hampeh la aku nak sedar.. asik bermuka buku jer.. haha

soooo0o0o0o.. betol kan sebelum nie aku penah cakap
setiap yang berlaku pasti ade hikmah nye insyallah..


till we meet again.. [-_-]
Op uLyA aQaMaH BiN Op HuSaMuDiN



6 comments:

eatyu said...

wehh.baca belog aku.baru kau tahu cane nak bangkit!!

Berd said...

xyah rsau..
ak ade..
ak leh ajr bi tok ko..

Op uLyA said...

to luke: adeyh.. haha.. jom ar... ak teruk doh.. kena naik balik langkah aku..

to berd: mekaseh berd..

atiqahdahalan said...

bincang2 dgn ajk akademik batch, korang buat la tutor-buddy system.. boleh tolong-menolong.. x gitu?

ape2 pun, it's best to bear in mind, the end result does not depend on your effort, but on what God has in store for u.

"i dont fail because i'm stupid, i fail because God has other plans for me" - Anon.

goodluck, for ur 2nd exam. =)

Op uLyA said...

waaaa!!! thanx kak.. memberi semangat nieyh...

Najib Daud said...

yups.
ajk akademik batch
teruk betul la ketua batch kau ni
tak buat keje ke ape?
ish3