Monday, December 14, 2009

~teringat sejenak~

AKU NAK MASUK IVY LEAGUE LA WEYH!
abaikan caption diatas [-_-']

yeah exam bio da abes
bley ar aku nak relak sikit kalo tak mau nye cuak nak mampos
next up chemistry.

biarar taknak poningkan kepala lagi buat sementara waktu
so ape yang aku buat?
aku balik je, macam biase la.. terus online.

aku pon browse la around pictures mukabuku fb of old frens from BIS (bandung international school) tengah dok relak relak usha, mengimbau awek kisah lama . tetibe fb chat box terpop up. ak tgk nama dari nico nissl.. waaah.. aku sronok gile ar dye nie member baik dulu nie haha baik abes ar. haha

so kami pon berbicara:

yang kuning itu nico
yang biru itu aku
yang purple itu hatiku
dude! hows life? where are you? hey..... me? its about just ok. haha. not that bad. im in jordan currently.
jordan? where is that? ur parents moved again?
haha its somewhere in the middle east
( dalam ati, bengang jer ,adeke patut tak kenal jordan)
nope, my parents didnt move i came here to study in one of the universities.
oh haha.. cool.. hows mr and mrs h?
( mr and mrs h tu parents aku, h is for husamudin, cara matsalleh cakap yang amat pelik)
their great i guess, hope so. didnt really see them just managed to catch a couple of i'ms. wat about mr and mrs nissl? are they still in indonesia?
haha.. great to hear that, my parents are no longer in indonesia, their in shang hai
shang hai? o0o0 ur there to mate?
nope. im in college duh!! haha.
oh haha. so which college are you enrolled to.
well i didnt really do that well, but i did manage to hitch myself in cornell.

dan kami pun mula merapu pasal keadaan masing2.

soo pas aku abes chat ngan dye pon aku happy la.
gile ar cornell kot member aku sekor nie.
then tup tup ak nampak lagi kawn aku on9. waah natalia ngan gabby online kot
diorg nie adalah antara member pompan aku yang sangat hot lagi sexy sporting.
aku pon tegur la diorg.. pergh rupa-rupanya sorg kat princeton sorg kat yale..


aku tergamam
asal semua dak BIS nie pegi ivy league nie, dulu bengong2 jer semua.. hebat ar member2 aku skarang, gile jeles. ivy league tu bukan senang. dalam ati aku memang ar ade rase jeles sikit la.. bkn sikit, BANYAK. haha.. seriously betapa seronoknye la aku kalau dapat ke ivy league. pergh.

oh university ivy league ku hanya mampu mimpikan mu. haha

tapi takpe takpe. ikut jer jalan yang tertulis untuk aku. nak wat camne takde rezeki
sebelah sana. haha. aku pun tgk la gambar2 diorg. maka aku tgk dalam satu album yang bertajuk

"oldies :~"

waah gambar aku pun ade la weyh..
tgh asyik aku tgk gambar - gambar tu,
tetibe screen laptop toshiba machine basuh aku nie macam jadi besar
tetibe jer aku nampak gambar tu gerak
tetibe jer aku dengar kawan aku cakap2 gelak2 sembang2.
tetibe jer aku kembali ke zaman silam aku
sewaktu umur ku masih mentah sementah mentahnye.

ku biarkan diriku dibuai ingatan silam yang indah dan penuh dengan warna warni kehidupan.
nak cite ngan korg? haha nanti la aku cite. malas la nak tulis semua skarang panjang sangat. lagipun sadis tulis pasal mimpi dye jadi kecik en, nanti kata aku curi idea lak.
( sadis serious kacau lin aku baru nak post. tgk2 dye da cite , pasal mimpi kenot dye tu)
biarla asal dye bahagia. haha

tapi da terlajak en, aku pun nak la kongsi sikit gmbar2 aku waktu kat international school dulu
waktu nie serious aku tembam gile.. tapi putih ok. hahahha

gambar nie waktu halloween kalo tak silap. kah3. first halloween noob abes ar

nie plak gambar waktu international day. yang sebelah aku tu la nico nissl dari austria .

haa yang nie plak waktu bday natalia dari peru ( yg tgh tutup mulut tu)
kelihatan juga gabriela aka gaby dari sepanyol ( yang muke evil tuh)
nico juga kat blakang gaby dan aku di blakang natalia.

waa memang aku merindui rakan2 international school ku.
bukan senang kot nak berkwan awal2 tuh.. sebab masing2 dari negara berbeza
tapi last last best gak ar en bile da berkawan tu, masing2 plak banyak cakap memang masyuk abes ar hahaha.

cbe tgk balik post aku nie. ngarut gak en.. saje jerla.. takde benda nak bwat sambil2 relak beron9 tu aku pon tulis la blog aku haha . so agak merepek ar.. :P

*ps: ni la antara sebab kenapa aku cakap english polik sikit tu, ( yang kawan2 aku asik kutuk tu)

hahaha



till we meet again.. [-_-]
Op uLyA aQaMaH BiN Op HuSaMuDiN



3 comments:

hannah not banana said...

ptot r die men balon cakap spanish ngn gue sih!!!!!
dush!!! =p,
men tipu.... hak3

Unknown said...

aku penah kasi bear kat sorng awek ni,

aku taruk name gabby.
sempena name awek dalam citer high skul muzikel,

kem salam la kat gabby kwn ko to,ckp aku single.
muahahah.

sofia said...

haha ..ulya in baju melayu..sooo cute...(dulu la) =P ..haha,ivy league..best gler kowt..